کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316382 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هشدار پزشکان در مورد اسباب بازی های مغناطیسی

به گزارش سافت گذر به نقل از علمولوژی؛ اسباب بازی های مغناطیسی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به همان نسبت هم بلعیدن عناصر مغناطیسی در میان کودکان بیشتر و بیشتر می شود. پزشکان همواره در مورد خطر بلعیده شدن آهن رباها توسط کودکان هشدار داده و به والدین توصیه می کنند که مراقب کودکان خود باشند تا مبادا به طور اتفاقی هنگام بازی با اسباب بازی ها آهن ربا را در دهان برده و قورت بدهند.

دو تن از پزشکان مرکز پزشکی کوئین در انگلستان ضمن انتشار گزارشی درباره پرونده دو بیمار کودک که برای خارج کردن آهن رباهایی که بلعیده بودند، تحت عمل جراحی قرار گرفتند، در این خصوص به والدین هشدار داده اند.

هر دو کودک به طور تصادفی آهن رباهای به کار رفته در اسباب بازی های خود را بلعیده بودند. کودک اول با ۱۸ ماه سن، ۱۰ عدد گوی آهن ربایی کوچک و کودک دیگر که هشت ساله بود، دو نوار مغناطیسی ۲ سانتی متری قورت داده بودند. هر دو درد ملایمی در ناحیه شکم داشتند و قطعات مغناطیسی وارد سیستم گوارشی آنها شده بود.

به طور معمول اشیا بسیار کوچک در صورت ورود به سیستم گوارشی کودکان بدون ایجاد صدمات داخلی یا هرگونه بیماری، از این سیستم عبور می کنند. اما در صورتی که کودک چندین قطعه مغناطیسی را ببلعد، این قطعات در داخل بدن به سمت همدیگر کشیده شده و در دام بافت های نرم داخلی گرفتار و چه بسا منجر به شکل گیری و رشد فیستول در سیستم گوارشی می شوند.

فیستول به نوعی ارتباط غیر معمولی میان بافت های نرم بدن گفته می شود که می تواند ابتلا به بیماری هایی صعب العلاج را به دنبال داشته باشد.

به گفته یکی از این پزشکان، محبوبیت زیاد اسباب بازی های آهن ربایی که اجزا مغناطیسی آنها به راحتی از بدنه جدا می شوند، تا حدود زیادی به موضوعی نگران کننده تبدیل شده است و باید برای والدین زنگ خطری باشد تا در صورتی که از این قبیل اسباب بازی ها در دسترس کودک خود قرار می دهند، از خطرات بلعیده شدن قطعات آنها مطلع بوده و هنگام بازی چشم از کودک خود برندارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9709 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: elmology.ir تاریخ خبر: 1391/04/04 تعداد مشاهده: 1906
سافت گذر